Hjemmesiden benytter cookies. Disse er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Vi benytter egne og tredjeparts cookies til nødvendige funktioner på hjemmesiden, til kundeservice og statistiske formål.
Vi står klar
til at hjælpe
Ofte stillede spørgsmål
Nej, HEA fører ikke ventelister.
Depositum og forudbetalt leje skal betales ved kontraktens indgåelse og senest 1 uge efter lejers modtagelse af kontrakten. Når der er betalt, returnerer udlejer den originale kontrakt behørigt underskrevet af udlejer.
Der er digital kommunikation med udlejer. Dette betyder, at f.eks. en opsigelse kan sendes til udlejers mail på info@hea.dk.
Husdyr, der er større end en kanariefugl er ikke tilladt. Dispensation kan dog i enkelte tilfælde gives.
Huslejen betales månedsvis forud. Udlejer opkræver leje m.v. og lejer får tilsendt indbetalingskort. Udlejer opfordrer dog alle lejere til at tilmelde sig betalingsservice, således at utilsigtede og dyre restancer undgås, hvis lejer er bortrejst e.a.
Ja, det kan den. Vær dog opmærksom på, at á conto varme opkrævninger skal betales som vanligt. Indbetalt depositum kan ikke anvendes til lejebetaling i opsigelsesperioden.
Som udgangspunkt skal et boliglejemål afleveres i kontraktmæssig stand 10 dage før lejemålet ophører. På det tidspunkt vil fraflytningssyn blive afholdt. Udlejer indkalder til dette med det i loven foreskrevne varsel.
Alle vores elevatorer bliver serviceret af TK Elevator (Thyssen Krupp). Elevatorerne er tilknyttet en alarmcentral, som kan tilkaldes og derefter straks rykker ud.